انتخاب بهترین همسر
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
حل جدول
ثبت نام در سایت همسریابی
انتخاب همسر، نکات و دانستنی ها
نیمه گمشده خود را بیابید
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همسریابی و آدرس hamsaran1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
مهسا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 8 بهمن 1394برچسب:, :: 16:32 :: نويسنده : مهسا

متاهل‌ها مي‌گويند قدر يك سال اول زندگي را بدانيد. بسياري از آنها معتقدند عشق همسرتان به شما، بعد از گذشت يك سال ناپديد مي‌شود و عادت جاي آن را مي‌گيرد. بعضي ها هم از اين فراتر مي‌روند و مي‌گويند عشقي در كار نيست و اين هيجان با هم بودن و يك اتفاق تازه است كه بعد از گذشت چند سال فروكش مي‌كند. اگر از ازدواج شما هم بيشتر از 365 روز گذشته و گمان مي‌كنيد همسرتان ديگر عاشق‌تان نيست، اين مطلب را با دقت بخوانيد.

دوست‌داشتن آرام اما عميق

سال‌هاي اول آشنايي پر است از هيجان و دلتنگي‌هاي مداوم اما فراموش نكنيد تا ابد عاشق يكديگر بودن با زندگي مثل تازه‌عروس و داماد‌ها خيلي فرق مي‌كند. شايد در ماه‌ها و حتي سال اول، همسرتان دوست داشته باشد لحظه‌لحظه‌اش را در كنار شما بگذراند و همسریابی ازدواج دائم به محض فاصله گرفتن از شما، تلفن همراه‌تان را پيامك باران كند، اما زندگي هميشه به اين شكل نمي‌گذرد. واقعيت اين است كه يك عشق بالغ، به معناي چسبيدن به يكديگر نيست. هيجان عشق آرام‌آرام از زندگي شما فاصله مي‌گيرد و جايش را به يك دوست داشتن عميق اما آرام مي‌دهد. بعد از گذشت مدتي از همخانه شدن شما و همسرتان، هر دوي شما زماني را براي تنها بودن، پيشرفت كردن در كار، وقت گذراندن با گروهي از دوستان و خانواده و حتي مطالعه در اتاقي جداگانه نياز خواهيد داشت. قرار نيست گذشت سال‌ها شما را از هم جدا كند، اما باور كنيد كه عشق شما با جدا شدن دست‌هاي‌تان از يكديگر تمام نمي‌شود.

هر روز برای روز ازدواج دائم و همسریابی گل نخريد

حتي اگر ده‌ها سال هم از جدیدترین سایت همسر یابی صیغه دائم مشترك شما بگذرد، غافلگير كردن، حرف‌هاي عاشقانه و نگاه‌هاي معنادار، بايد جزئي جدانشدني از رابطه ازدواج دائم شما بماند. اما باز هم يادآوري مي‌كنيم كه نشان دادن احساسات با اين روش‌ها، تنها جزئي از زندگي عاطفي شماست و نه همه آن! پس سعي نكنيد مثل روزهاي اول آشنايي، مدام در فكر غافلگير كردن همسرتان باشيد يا بخواهيد با همسریابی قهر و آشتي‌هاي‌تان احساسش را محك بزنيد. بعد از مدتي زندگي زير يك سقف، ديگر قرار نيست او هر روز با يك دسته گل و كادوي هيجان‌انگيز به خانه برگردد.

از همسرتان سوپرمن نسازيد

گمان نكنيد بله شما به خواستگاري همسرتان يك لطف بزرگ بوده و او بايد هميشه مديون شما باشد. چنين انتظاراتي، خيلي زود زندگي شما را ويران مي‌كند. پس واقعيت را بپذيريد و قبول كنيد كه شما به يك ارتباط مشترك وارد شده‌ايد و بايد در جزء جزء مسئوليت‌هاي آن سهمي را به‌عهده بگيريد. سهمي كه در بخشي از آن مسئوليت‌ها مي‌تواند كمتر باشد و در بخشي هم به‌دليل توانايي‌هاي شما، بيشتر. اما آنچه مهم است، مشاركت هم اندازه- و نه هم شكل- شما در مسئوليت‌هاي زندگي است.

در ازدواج موقت همسرتان حق دارد خودش باشد

درست است كه زندگي زير يك سقف، آدم‌ها را تا اندازه‌اي به هم شبيه مي‌كند، اما قرار نيست بعد از ازدواج و همسریابی موقت، شما و همسرتان كپي يكديگر شويد. عادت‌هاي اصلي و تفكرات ريشه‌دار آدم‌ها، حتي بعد از ازدواج هم تغييري نمي‌كند. در يك ازدواج موقت، برخي عادت‌ها، صیغه یابی، باور‌ها و توانايي‌هاي جديد به مهارت‌هاي شما اضافه مي‌شوند و همسرتان هم به همين شكل توانايي‌هايش را بالا مي‌برد، به همين دليل است كه به مرور شما شبيه يكديگر جلوه مي‌كنيد. پس اگر همسرتان فكر و عملي متفاوت دارد، او را سرزنش نكنيد. همسر شما حق دارد خودش باشد.

رازهاي‌تان را فاش نكنيد

حتي در صميمي‌ترين رابطه‌ها هم همه واقعيت فاش نمي‌شود، پس اگر همسرتان همه زندگي‌اش را براي‌تان فاش نكرده، او را آب زيركاه ندانيد. او حق دارد رازهاي خودش را داشته باشد. البته از آن جنس راز‌هايي كه نگفتن‌شان به زندگي شما آسيبي نمي‌زند. او مي‌تواند بخشي از احساس و حتي قسمتي از گذشته‌اش را براي خودش نگه دارد. البته شما هم حق داريد، در دل‌تان چيزهايي داشته باشيد كه تنها خودتان از آنها باخبريد.